для колії 1524 мм
Трисекційний трамвай T3B44 «Електрон»
Назва параметру |
3-ох секційний трамвай |
ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ |
|
Модель
трамвая |
TB3L44 |
Довжина, м |
19,5 |
Ширина, мм |
2500 |
Висота
даху / загальна (без пантографу), м |
3,2 / 3,4 |
Колія, мм |
1524 |
Число осей |
4 |
Формула
приводу |
Bo-Bo |
Кількість
секцій |
3 |
Кількість
місць для сидіння |
41 |
Максимальна
пасажиромісткість трамвая (при 8 пас/м2), max |
174 |
Кількість
обладнаних місць для перевезення інвалідів |
1 |
Число та
розташування привідних осей |
4, в передній і задній секціях |
Число та
розташування непривідних осей |
___ |
Низький
рівень підлоги, призначеної для пасажирів що стоять |
100% |
Діаметр
нового / зношеного колеса, мм |
660 / 580 |
Максимальний
підйом, що долається, не менше, % 0 |
80 |
Мінімальний
радіус кривої, м |
16 |
Колісна
база візків, мм: |
1900 |
Кількість
двостулкових дверей / одностулкових дверей |
2 / 2 |
Ширина
прорізу двостулкових / одностулкових дверей, не менше,
мм |
1300 / 650 |
Ширина
проходу між сидіннями / в зоні візків, не менше мм |
700 / 450 |
Маса
спорядженого дорожнього трамвая, не більше, т |
26,5 |
Технічно
припустима максимальна маса трамвая, т |
38,3 |
ОСОБЛИВОСТІ |
|
Кожен
візок обладнаний пристроєм для автоматичного мащення реборд коліс під час руху
кривими ділянками колії згідно з п.6.3.8 ДСТУ 4876:2007 |
|
Кожен
привідний візок обладнаний пристроєм для автоматизованого, дозованого
подавання піску на рейки згідно з п.4.10 ДСТУ 4224:2003 |
|
Система діагностування технічного стану систем виконана у відповідності до ДСТУ 4876:2007 |
|
Економія
електроенергії до 40% (за рахунок рекуперації) |
|
Передбачена
можливість встановлення кондиціонерів салону (кондиціонер робочого місця
водія входить в базову комплектацію) |
|
Трамвай
може рухатися без контактної мережі: - до 1 км
зі швидкістю 5 км/год, використовуючи заряд штатних акумуляторних батарей; - до 10 км
зі швидкістю 20 км/год. за рахунок додаткових акумуляторних батарей, що можуть
встановлюватися на замовлення |
|
ГАРАНТІЙНІ
ТЕРМІНИ, років |
|
Кузов |
20 |
Решта
обладнання |
2 |
версія для друку
для партнерів