Тролейбуси
Комфорт,
функціональність і якість — головні параметри громадського транспорту.
Пасажири, що користуються громадським транспортом, хочуть почувати себе
комфортно і безпечно. Про чисте і спокійне сучасне місто мріють його жителі.
Отже, міська влада кожного міста прагне знизити рівень шуму і викиди вихлопних
газів, щоб покращити рівень життя і зберегти навколишнє середовище. Саме
тролейбуси є таким засобом. Вже більше вісімдесяти років вони успішно
розв'язують цю задачу.
Концепція «дружній до міста» цілком реалізована в нових тролейбусах ЕЛЕКТРОН — електрична тяга, комфортабельний салон, динамічний і плавний рух, відсутність викидів та малий рівень шуму. Поєднання сучасного дизайну, якісних компонентів, матеріалів та кваліфікованої інженерної розробки є їхньою характерною рисою.
Основні переваги тролейбусів «Електрон»
Безпека руху і пасажирів:
-тролейбус
має кілька незалежних систем гальмування — електродинамічне гальмо, пневматична
система EBS (яка включає ABS та ASR) з дисковими
гальмами, стоянкове та світлофорне гальма.
-всі
деталі салону, в т. ч. обшивка крісел виконані з негорючих матеріалів.
-використовуються пристрої контролю струмів витоків.
Комфорт салону:

-незалежна
передня підвіска забезпечує високу плавність ходу.
-завдяки
використанню сенсорних дисплеїв на робочому місці водія суттєво зменшилась
кількість кнопок, вимикачів та контрольних індикаторів. Встановлені в салоні та
зовні камери відеоспостереження дозволяють водієві слідкувати за
струмоприймачами на даху, за салоном та дорогою.
-програмоване
електронне табло та біжучий рядок в салоні забезпечують максимальну
інформативність для пасажирів про рух тролейбуса.
-мікроклімат
підтримується кондиціонерами та потужними опалювачами кабіни водія та салону.
-електронна
система керування опаленням підтримує комфортну температуру в салоні.
-100%
низької підлоги. Висота входу — 340 мм, із функцією kneeling — 250
мм. Чудову оглядовість забезпечує велика площа скління з тонованим склом.
Конструктивні особливості:
-для
головного приводу використовуються асинхронні двигуни, що не вимагають частого
обслуговування
-тяговий
перетворювач — на IGBT транзисторах з векторним керуванням. Забезпечує плавний
та безпечний режим руху у складних дорожніх умовах, наприклад підйоми з
крутими поворотами, часті розгони-гальмування та ін.
-рекуперація
енергії під час гальмування, яка використовується на власні потреби, або
повертається в енергомережу
-кузов
виготовлений з нержавіючої сталі, що забезпечує тривалий термін служби кузова
(до 15-20 років)
-зручний
та легкий доступ до пневматичних та електричних апаратів з мотовідсіку та салону
-в ходовій частині використовуються агрегати провідних фірм-виробників.
версія для друку