Тролейбуси

Комфорт, функціональність і якість — головні параметри громадського транспорту. Пасажири, що користуються громадським транспортом, хочуть почувати себе комфортно і безпечно. Про чисте і спокійне сучасне місто мріють його жителі. Отже, міська влада кожного міста прагне знизити рівень шуму і викиди вихлопних газів, щоб покращити рівень життя і зберегти навколишнє середовище. Саме тролейбуси є таким засобом. Вже більше вісімдесяти років вони успішно розв'язують цю задачу.


Концепція «дружній до міста» цілком реалізована в нових тролейбусах ЕЛЕКТРОН — електрична тяга, комфортабельний салон, динамічний і плавний рух, відсутність викидів та малий рівень шуму. Поєднання сучасного дизайну, якісних компонентів, матеріалів та кваліфікованої інженерної розробки є їхньою характерною рисою.

 

Основні переваги тролейбусів «Електрон»


Безпека руху і пасажирів:


-тролейбус має кілька незалежних систем гальмування — електродинамічне гальмо, пневматична система EBS (яка включає ABS та ASR) з дисковими гальмами, стоянкове та світлофорне гальма.

-всі деталі салону, в т. ч. обшивка крісел виконані з негорючих матеріалів.

-використовуються пристрої контролю струмів витоків.




Комфорт салону:


-незалежна передня підвіска забезпечує високу плавність ходу.

-завдяки використанню сенсорних дисплеїв на робочому місці водія суттєво зменшилась кількість кнопок, вимикачів та контрольних індикаторів. Встановлені в салоні та зовні камери відеоспостереження дозволяють водієві слідкувати за струмоприймачами на даху, за салоном та дорогою.

-програмоване електронне табло та біжучий рядок в салоні забезпечують максимальну інформативність для пасажирів про рух тролейбуса.

-мікроклімат підтримується кондиціонерами та потужними опалювачами кабіни водія та салону. 

-електронна система керування опаленням підтримує комфортну температуру в салоні.

-100% низької підлоги. Висота входу — 340 мм, із функцією kneeling — 250 мм. Чудову оглядовість забезпечує велика площа скління з тонованим склом.

 

Конструктивні особливості:

-для головного приводу використовуються асинхронні двигуни, що не вимагають частого обслуговування

-тяговий перетворювач — на IGBT транзисторах з векторним керуванням. Забезпечує плавний та безпечний режим руху у складних дорожніх умовах, наприклад підйоми з крутими поворотами, часті розгони-гальмування та ін.

-рекуперація енергії під час гальмування, яка використовується на власні потреби, або повертається в енергомережу

-кузов виготовлений з нержавіючої сталі, що забезпечує тривалий термін служби кузова (до 15-20 років)

-зручний та легкий доступ до пневматичних та електричних апаратів з мотовідсіку та салону

-в ходовій частині використовуються агрегати провідних фірм-виробників.


версія для друку