Трамваї

Трамваї «Електрон» - це сучасні однопросторові низькопідлогові вагони, технічний рівень яких відповідає сучасним європейським вимогам до міського електротранспорту, зокрема щодо рівня безпеки та комфорту. За своїм дизайном трамваї «Електрон» органічно вписуються як у нові квартали міських агломирацій, так і в міста зі сформованим історичним середовищем.

 

Модельний ряд трамваїв «Електрон» для колій шириною 1000 мм, 1435 мм та 1524 мм включає в себе три-, п’яти, семисекційні і більше вагони.

 

Широкі двері та низький рівень підлоги на всій протяжності вагону зручні для посадки-висадки пасажирів, особливо дітям та людям з обмеженими можливостями. Великі вікна забезпечують широку оглядовість, салон обладнаний системами обігріву та кондиціонування, а також системами пониження вібрації та шуму під час руху трамваю.

 

 

Основні переваги трамваїв «Електрон» у порівнянні з вагонами,

що експлуатуються в Україні та СНД

 

 

Безпека руху і пасажирів:


- трамвайний вагон відповідає всім найновішим українським та європейським стандартам і нормам;

- всі деталі салону, в т.ч. обшивка крісел виконані з негорючих матеріалів;

- у трамваї встановлено GPS-систему моніторингу та реєстрації параметрів руху вагона;

- система тягового урухомника забезпечує аварійний рух вагона при працюючих тягових двигунах одного візка;

- автоматична антиблокувальна система покращує гальмівні характеристики вагона та унеможливлює виникнення блокування коліс;

- вагон обладнаний автоматичними дозаторами подавання піску на рейки при пробуксовуванні та гальмуванні трамваю;

- вагон має задній пульт управління двигуном для руху заднім ходом з кнопкою, яка імітує функції «педалі безпеки», встановленої в кабіні водія;

- у трамваї застосовано високоефективну гідравлічну гальмівну систему зворотної дії у випадку виходу з ладу одного з контурів гальмівної системи;

- у пасажирському салоні встановлені засоби екстреного аварійного гальмування;

- трамвай обладнаний зовнішніми та внутрішніми відеокамерами панорамного огляду пасажирського салону, майданчиків поблизу пасажирських дверей та зон позаду вагона, що забезпечують ширшу зону оглядовості та контроль водія за дорожньою ситуацією, посадкою-висадкою пасажирів.

 

 

Комфорт салону:

- вагон виконаний як єдиний простір з низьким розташуванням підлоги (рівень низькопідлоговості становить 100%);

- великі вікна забезпечують широку оглядовість;

- спеціальне покриття склопакетів вікон є енергозберігаючим у холодну пору року і відбиває ультрафіолетові промені сонця у спеку;

- відкидні кватирки вікон забезпечують природну циркуляцію повітря;

- трамвай вирізняється низьким рівнем шуму і вібрації під час руху;

- у пасажирському салоні встановлені зручні вандалостійкі сидіння;

- підлога вагону в зоні дверей салону обладнана системою підігріву, що виключає обледеніння та намерзання снігу в зимовий період;

- вагон обладнаний системою звукової і візуальної інформації для пасажирів, зокрема відеомоніторами та інформаційними табло;

- вагон обладнаний рампою з ручним приводом для забезпечення доступу в салон пасажира у кріслі-колясці;

- у вагоні передбачене окреме місце для розміщення крісла-коляски інваліда зі спинкою та ременями безпеки;

- трамвай оснащений системами кондиціонування та обігріву пасажирського салону;

- управління пасажирськими дверима здійснюється за допомогою програми, щорегулює час та зусилля відчинення-зачинення дверей і дає можливість керування дверима безпосередньо пасажирами;

- комфорт праці водія забезпечує ергономічна кабіна з регульованим сидінням з пневмопідвіскою, окремим кондиціонером та із сенсорними органами управління;

- у вагоні діє безкоштовний Wi-Fi доступ до мережі Інтернет.

 

 

Конструктивні особливості:


- у конструкції трамваю застосовано тягові асинхронні двигуни з рідинним охолодженням;

- у трамваї встановлено візки з індивідуальним приводом (урухомником) кожного колеса та дисковими механічними гальмами, що складаються з двох піврам, з'єднаних між собою за допомогою пружних елементів для зменшення зносу колії;

- трамвай має двохступеневе підресорювання вагонних секцій пружинними елементами;

- у конструкції привідних візків застосовано окреме підресорювання моторного вузла;

- векторна широтно-імпульсна модуляція параметрів системи керування тяговими двигунами дозволяє повністю використовувати потужність тягових двигунів незалежно від зміни навантаження на валу двигуна;

- система керування тяговими двигунами включає комп'ютерну систему діагностування, що здійснює контроль стану тягового урухомника, зокрема облік появи несправностей та перегляд подій за певний проміжок часу, що полегшує роботу під час технічного обслуговування та ремонту вагона;

- управління струмоприймачем вагону здійснюється з кабіни водія;

- для освітлення пасажирського салону застосовані світильники з світлодіодними елементами (зменшуються витрати електроенергії на освітлення);

- на передньому візку трамваю встановлено систему змащення реборд коліс на кривих ділянках колії;

- тяговий урохомник вагона забезпечує його рух в автономному режимі на відстань до 1000м;

- система управління за допомогою CAN-шини (Controller Area Network) забезпечує комутацію одночасно працюючих пристроїв вагону і дозволяє суттєво зменшити кількість кабелів, здійснювати швидке та безшумне керування периферійними пристроями та їх діагностику;

- у момент гальмування вагона завдяки сучасним енергоприводам відбувається рекуперація енергії - повернення струму в енергомережу (економія електроенергії становить до 40%).



версія для друку