Електробуси

Завдяки низьким експлуатаційним витратам, відсутності шкідливих вихлопів, простоті техобслуговування електробуси є найбільш перспективним видом пасажирського транспорту в умовах сучасного міста. Крім того, на відміну від трамваїв і тролейбусів, вони не потребують ні рейок, ні контактної мережі з підстанціями.

 

Електробуси ЕЛЕКТРОН побудовані з використанням рішень, перевірених в конструкції тролейбусів. Кузов виконаний з нержавіючої сталі, в ходовій частині застосовуються агрегати ZF, салон і робоче місце водія просторі, світлі та зручні. Для пасажирів з обмеженими можливостями переміщення передбачена рампа, що встановлюється вручну, та місце в салоні, обладнане ременями безпеки. Рідинна система опалення (включаючи автономний обігрівач) та кондиціонери забезпечують оптимальний мікроклімат в салоні в будь-яку погоду.

 


Основні переваги електробусів «Електрон»



Комфорт салону:



-підвищений комфорт для пасажирів за рахунок низьких рівнів шуму і вібрації в салоні.

-зниження загальноміського шумового фону.

-відсутність шкідливих викидів в атмосферу.

-низькі витрати на обслуговування та ремонт.


 

Конструктивні особливості:


-сучасні акумуляторні батареї, що застосовуються в електробусах ЕЛЕКТРОН, працюють в широкому температурному діапазоні, безпечні в експлуатації і мають великий ресурс (кількість циклів заряд-розряд становить від 2000 до 8000, в залежності від умов експлуатації й обслуговування). 

-характеристики батарей дозволяють здійснювати швидку зарядку великим струмом (за 15-20 хвилин до 70%).

-передбачена можливість встановлення різної кількості батарей. Це дозволяє замовникові підібрати оптимальний варіант за співвідношенням пасажиромісткості та дальності ходу.

-система контролю й обслуговування батареї (Battery Management System, BMS) безперервно відстежує параметри режиму роботи акумуляторної батареї та стан окремих ланок.

-система управління високовольтними та низьковольтними ланцюгами організована з допомогою CAN шини. Дисплей відображає інформацію про режими роботи вузлів і стан окремих компонентів.

-в якості приводу можуть використовуватися як тягові електродвигуни з класичними мостами, так і ведучі мости з мотор-колесами. В режимі рекуперації відбувається часткове повернення електроенергії в акумуляторну батарею.

-тяговий інвертор працює в режимі векторного керування електродвигуном, що дозволяє добитися високої точності й оперативності регулювання швидкості і моменту на валу двигуна, а також забезпечує високий ККД за рахунок мінімізації втрат на нагрівання та перемагнічування.

-бортовий зарядний пристрій забезпечує зарядку акумуляторної батареї від мережі 380В. 

-додатково може встановлюватися пантограф для зарядки електробуса від тролейбусної контактної мережі.


версія для друку