для колії 1524 мм

П`ятисекційний трамвай T5B64 «Електрон»



Назва параметру

5-ти секційний трамвай

ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ

Модель трамвая

T5B64

Довжина, м

30,2

Ширина, мм

2500

Висота даху / загальна (без пантографу), м

3,2 / 3,4

Колія, мм

1524

Число осей

6

Формула приводу

Bo-2-Bo

Кількість секцій

5

Кількість місць для сидіння

70

Максимальна пасажиромісткість трамвая (при 8 пас/м2), max

287

Кількість обладнаних місць для перевезення інвалідів

1

Число та розташування привідних осей

4,

в передній і задній секціях

Число та розташування непривідних осей

2,

в 3-ій (середній) секції

Низький рівень підлоги, призначеної для пасажирів що стоять

100%

Діаметр нового / зношеного колеса, мм

660 / 580

Максимальний підйом, що долається, не менше, % 0

80

Мінімальний радіус кривої, м

16

Колісна база візків, мм

1900

Кількість двостулкових дверей / одностулкових дверей

4 / 2

Ширина прорізу двостулкових / одностулкових дверей,

не менше, мм

1300 / 650

Ширина проходу між сидіннями / в зоні візків, не менше мм

700 / 450

Маса спорядженого дорожнього трамвая, не більше, т

37,9

Технічно припустима максимальна маса трамвая, т

57,4

ОСОБЛИВОСТІ

Кожен візок обладнаний пристроєм для автоматичного мащення реборд коліс під час руху кривими ділянками колії згідно з п.6.3.8 ДСТУ 4876:2007

Кожен привідний візок обладнаний пристроєм для автоматизованого, дозованого подавання піску на рейки згідно з п.4.10 ДСТУ 4224:2003

Система діагностування технічного стану систем виконана у відповідності до ДСТУ 4876:2007

Економія електроенергії до 40% (за рахунок рекуперації)

Передбачена можливість встановлення кондиціонерів салону (кондиціонер робочого місця водія входить в базову комплектацію)

Трамвай може рухатися без контактної мережі:

- до 1 км зі швидкістю 5 км/год., використовуючи заряд штатних акумуляторних батарей;

- до 10 км зі швидкістю 20 км/год. за рахунок додаткових акумуляторних батарей, що можуть встановлюватися на замовлення

ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ, років

Кузов

20

Решта обладнання

2






версія для друку

для партнерів
  • Digg
  • Send e-mail
  • Facebook
  • Google
  • Print
  • TwitThis
  • VKontakte

BotPoungugVop 24.04.2017 - 05:17

http://misconjecture.xyz <a href="http://misconjecture.xyz">norsk kasino</a> http://misconjecture.xyz - norsk kasino

FeemGegoRob 24.04.2017 - 05:16

http://misconjecture.xyz <a href="http://misconjecture.xyz">norsk kasino</a> http://misconjecture.xyz - norsk kasino

exUC199YA 16.04.2017 - 10:46

I came, I read this article, I coeqrnued. http://mzplqi.com [url=http://ilnnxf.com]ilnnxf[/url] [link=http://glzkupeimt.com]glzkupeimt[/link]

yXVfmFhP66Y 16.04.2017 - 10:46

A little rationality lifts the quality of the debate here. Thanks for coruiibttnng! http://fibbdglre.com [url=http://ekdtylb.com]ekdtylb[/url] [link=http://adkdljijfrp.com]adkdljijfrp[/link]

3z42BKeSzd 16.04.2017 - 10:46

This inhtgsi's just the way to kick life into this debate. http://plulhbd.com [url=http://yggoldzw.com]yggoldzw[/url] [link=http://ezlzohungh.com]ezlzohungh[/link]

JWKr4WS8GTpb 15.04.2017 - 19:03

Great post with lots of <a href="http://hglfsjrgx.com">imrnptaot</a> stuff.

OwxM0IDq 15.04.2017 - 19:03

I came, I read this article, I <a href="http://llygbusse.com">coenuerqd.</a>

QsBK1oFDN 15.04.2017 - 00:24

Dag nabbit good stuff you whrpaeisnpppers! http://psscuhcdfwi.com [url=http://axjpcol.com]axjpcol[/url] [link=http://rpavjuipzwy.com]rpavjuipzwy[/link]

rLPnlGzvQl 15.04.2017 - 00:24

Very true! Makes a change to see somenoe spell it out like that. :) http://imjcdeyjee.com [url=http://bterhfggvm.com]bterhfggvm[/url] [link=http://hyustswohbe.com]hyustswohbe[/link]

GronJ4LWTO 14.04.2017 - 01:56

There is a critical shortage of <a href="http://nvvdnmtzfzt.com">intfomarive</a> articles like this.

-->