для колії 1000 мм
Трисекційний трамвай T3L44 «Електрон»
 
 
| Назва параметру | 3-ох секційний трамвай | 
| ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ | |
| Модель трамвая | T3L44 | 
| Довжина, м | 19,5 | 
| Ширина, мм | 2300 | 
| Висота даху / загальна (без
  пантографу), м | 3,2 / 3,4 | 
| Колія, мм | 1000 | 
| Число осей | 4 | 
| Формула приводу | Bo-Bo | 
| Кількість секцій | 3 | 
| Кількість місць для сидіння | 35 | 
| Максимальна пасажиромісткість
  трамвая (при 8 пас/м2), max | 160 | 
| Кількість обладнаних місць для
  перевезення інвалідів | 1 | 
| Число та розташування привідних
  осей | 4, в передній і задній секціях | 
| Число та розташування
  непривідних осей | ___ | 
| Низький рівень підлоги,
  призначеної для пасажирів що стоять | 100% | 
| Діаметр нового/зношеного
  колеса, мм | 660 / 580 | 
| Максимальний підйом, що
  долається, не менше, % 0 | 80 | 
| Мінімальний радіус кривої, м | 16 | 
| Колісна база візків, мм | 1900 | 
| Кількість двостулкових дверей /
  одностулкових дверей | 2 / 2 | 
| Ширина прорізу двостулкових /
  одностулкових дверей, не менше, мм | 1300 / 650 | 
| Ширина проходу між сидіннями /
  в зоні візків, не менше мм | 700 / 450 | 
| Маса спорядженого дорожнього
  трамвая, не більше, т | 23,8 | 
| Технічно припустима максимальна
  маса трамвая, т | 34,7 | 
| ОСОБЛИВОСТІ | |
| Кожен візок обладнаний
  пристроєм для автоматичного мащення реборд коліс під час руху кривими
  ділянками колії згідно з п.6.3.8 ДСТУ 4876:2007 | |
| Кожен привідний візок
  обладнаний пристроєм для автоматизованого, дозованого подавання піску на
  рейки згідно з п.4.10 ДСТУ 4224:2003 | |
| Система діагностування
  технічного стану систем виконана у відповідності до ДСТУ 4876:2007 | |
| Економія електроенергії до 40%
  (за рахунок рекуперації) | |
| Передбачена можливість
  встановлення кондиціонерів салону (кондиціонер робочого місця водія входить в
  базову комплектацію) | |
| Трамвай може рухатися без
  контактної мережі: - до - до | |
| ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ, років | |
| Кузов | 20 | 
| Решта обладнання | 2 | 
версія для друку

 






