Електробуси
Завдяки
низьким експлуатаційним витратам, відсутності шкідливих вихлопів, простоті
техобслуговування електробуси є найбільш перспективним видом пасажирського
транспорту в умовах сучасного міста. Крім того, на відміну від трамваїв і
тролейбусів, вони не потребують ні рейок, ні контактної мережі з підстанціями.
Електробуси
ЕЛЕКТРОН побудовані з використанням рішень, перевірених в конструкції
тролейбусів. Кузов виконаний з нержавіючої сталі, в ходовій частині
застосовуються агрегати ZF, салон і робоче місце водія просторі, світлі та
зручні. Для пасажирів з обмеженими можливостями переміщення передбачена рампа,
що встановлюється вручну, та місце в салоні, обладнане ременями безпеки.
Рідинна система опалення (включаючи автономний обігрівач) та кондиціонери забезпечують
оптимальний мікроклімат в салоні в будь-яку погоду.
Основні переваги електробусів «Електрон»
Комфорт салону:
-підвищений комфорт для пасажирів за рахунок низьких рівнів шуму і вібрації в салоні.
-зниження
загальноміського шумового фону.
-відсутність
шкідливих викидів в атмосферу.
-низькі
витрати на обслуговування та ремонт.
Конструктивні особливості:
-сучасні
акумуляторні батареї, що застосовуються в електробусах ЕЛЕКТРОН, працюють в
широкому температурному діапазоні, безпечні в експлуатації і мають великий
ресурс (кількість циклів заряд-розряд становить від 2000 до 8000, в
залежності від умов експлуатації й обслуговування).
-характеристики
батарей дозволяють здійснювати швидку зарядку великим струмом (за 15-20 хвилин
до 70%).
-передбачена
можливість встановлення різної кількості батарей. Це дозволяє замовникові
підібрати оптимальний варіант за співвідношенням пасажиромісткості та дальності
ходу.
-система
контролю й обслуговування батареї (Battery Management System, BMS) безперервно
відстежує параметри режиму роботи акумуляторної батареї та стан окремих ланок.
-система
управління високовольтними та низьковольтними ланцюгами організована з
допомогою CAN шини. Дисплей відображає інформацію про режими роботи вузлів і
стан окремих компонентів.
-в якості
приводу можуть використовуватися як тягові електродвигуни з класичними мостами,
так і ведучі мости з мотор-колесами. В режимі рекуперації відбувається часткове
повернення електроенергії в акумуляторну батарею.
-тяговий
інвертор працює в режимі векторного керування електродвигуном, що дозволяє
добитися високої точності й оперативності регулювання швидкості і моменту на
валу двигуна, а також забезпечує високий ККД за рахунок мінімізації втрат на
нагрівання та перемагнічування.
-бортовий зарядний пристрій забезпечує зарядку акумуляторної батареї від мережі 380В.
-додатково може встановлюватися пантограф для зарядки електробуса від тролейбусної контактної мережі.